Принцип проведення тендерів по рекламі

Рекламні тендери в нашій країні мають проводитись у системі Прозорро. За допомогою цієї системи, уряд України зміг просунутись у боротьбі із корупційною складовою минулих торгів, а також виключити можливість створення нових тіньових схем на різних ринках. Рекламна сфера не стала виключенням, що є безспірним плюсом.

До рекламної продукції відносять соціальні листівки, афіши, плакати, зовнішня реклама та інше. Така діяльність під силу навіть невеликій компанії, тому дуже важливо було зробити чесні торги в цьому сегменті. За правилами тендеру, перемогти можу той учасник, котрий надає гарну ціну та відповідає вимогам замовника.

До кого будуть віддана перевага у торгах

Рекламна продукція умовно розподіляться на звукову, поліграфічну та візуальну. В такому разі, кількість товару має велике значення, а тому компанії будуть брати до уваги того учасника, котрий замовляє великі партії. Зазвичай це довгострокові контракти, котрі в перспективі будуть приносити чимало грошей.

Після отримання державного замовлення на рекламну продукцію компанія переможець отримує додаткове фінансування. Це сприяє доброму розвитку та розвиває рекламну компанію. На відміну від приватних підприємств, державні установи створюють менше проблем як із оформленням документів, так і з фінансовою складовою.

Основним критерієм, котрий буде враховуватись при вирішенні переможця виступає вартість. Окрім цього, замовник звертає увагу на умови оплати лоту, кваліфікацію співробітників компанії та інше.

Тендерні закупівлі реалізують спеціальні електронні майданчики, котрі входять до системи Прозорро. З 2016 року розпочалась активна акредитація таких платформ, котрі схожі за загальними ознаками та мають відповідну компетенцію. Щоб отримати перелік активних платформ, котрі пройшли акредитацію та мають право проводити торги в системі Прозорро, достатньо перейти а сайт megasale.com.ua

Процедура проходить у декілька етапів, в результаті чого учасник та замовник укладають договір. За хронологією подій система вимагає спочатку подати оголошення про тендер. Після цього починається пошук виконавців. Як тільки виконавці будуть знайдені, до замовника почнуть надходити пропозиції. 

Після закінчення торгів оголошується результат та підписується угода. В разі незадоволення результатом, учасник може оскаржити рішення. В цьому випадку тендер блокується до вирішення проблемного питання.