Як виглядає оголошення про проведення відкритих торгів

Публікація оголошення про проведення торгів – це процес, якому прийнято приділяти особливу увагу. Враховуючи той момент, що відкриті торги – це досить публічне явище й взяти участь в такому тендері можуть будь-які компанії, саме оголошення про проведення тендеру повинно відповідати певним критеріям. Особливо це актуально, коли мова йде про “європейські” закупівлі, коли вся інформація повинна бути дубльована ще англійською мовою. Сайт tender.uub.com.ua надає всі умови для того, щоб не просто опублікувати правильне оголошення, але й зацікавити в участі величезний перелік компаній.

Які пункти повинні бути дубльовані англійською мовою

Як уже згадувалось раніше, сучасні тендерні оголошення повинні дублюватися англійською мовою. Важливо зазначити, що саме головне, що були переведені основні поля. На даний момент, можна виділити:

  • Контактні данні – тобто, вся інформація про компанію, починаючи з адреси та закінчуючи контактними номерами повинна бути дубльована англійською мовою;
  • Гарантійне забезпечення – у випадку, коли замовник вимагає наявність цього самого забезпечення, воно також повинно бути продемонстровано відразу в двох екземплярах;
  • Назва компанії-замовника – це також досить важливий момент. Варто зазначити важливість того, щоб переклад був дійсно правильним та без помилок, тому що це має велике значення;
  • Інформація про те, що буде закуплятися – тобто, якщо це меблі, то вся інформація повинна бути присутньою відразу на двох мовах. Те ж саме стосується й будь-яких інших товарів та послуг.

При цьому, важливо зазначити ще один цікавий момент. Враховуючи той факт, що інформація буде дублюватися англійською мовою, в штаті установи повинно бути як мінімум дві особи, що візьмуть за себе відповідальність за роботу з запитаннями, скаргами та іншими повідомленнями.

Говорячи більш простою мовою, це:

  • Основний контактний номер – телефонуючи, потенційні учасники тендеру матимуть можливість проконсультуватися й задати будь-які запитання українською мовою;
  • Додатковий контактний номер – цей контакт повинен відповідати за роботу з іншомовними постачальниками. Тобто, це повинен бути співробітник, який добре володіє англійською й зможе швидко та якісно консультувати потенційних виконавців по тим питанням, що є для них цікавими.

Це і є все саме основне, що стосується публікації оголошення про проведення відкритих торгів в системі Прозорро.